keskiviikko 30. elokuuta 2017

Tää on ihan ok mesta

"Koht alkaa tulla vuoden päivät täyteen, kun muutin tähän nykyiseen torppaan. Alku oli vähän jännä, mut pikkuhiljaa mä kesytin noi tyypit. Ne alko ymmärtää, et meikä on villi ja vapaa ja et mikään sisäkissa-juttu ei vaan meikäläisen kanssa toimi. Nih. Aika lujana piti olla, ennen kuin ne tajus."



"Metsässä samoilu on mun juttu. Ilman sitä tuun aika äkäiseksi ja pahantuuliseksi. Mutsi kuulemma jo vähän pelkää talvea, et kui kiukkuinen mä sillon oon, kun elämä pyörii enemmän neljän seinän sisällä. Mä en siitä stressaa vielä. Sen näkee sit."



"Ne sanoo et oon vähän outo, ihme kissa. Erilainen. Otan silitykset vastaan silloin kun itse haluan. Annan kynsien puhua tarvittaessa ilman varoitusta. Tulen aina yöksi sisälle lataamaan akkuja. Olen kova, mutta pehmeä. Pyörin jossain pihan lähettyvillä, koska ilmestyn yleensä aina tosi nopeasti, kun muutkin tulee ulos. Ja mielelläni kuulemma hengailen mukana pihassa. No, nää pitää about paikkansa. On tää piha ja lähimetsä kyllä aika jees, mielelläni mä täällä puuhastelen. Faija vaan ei arvosta mun panostusta. Piha näyttää kuulemma enemmän hautausmaalta kuin pihalta." 



"Yks mun kaikkien aikojen lemppari puuhaa on tän perheen koiran kiusaaminen. Se on ihan uskomattoman hauskaa, vielä kun tuo Pöljä on niin nössökin. Buaahhhahah, tuun aina hyvällä tuulelle ja usein kuvittelen ton koiran olevan kameli tai antilooppi. Mäpä näytän teille miten tätä leikitään."

"Ensin, kyttäile sen liikkeitä ja touhuja rauhassa etäältä. Sit kun se tulee tarpeeksi lähelle, iske yllättäen kiinni! Aina, ihan aina se lähtee karkuun."



"Toinen vaihtoehto on varjostaa sitä, jäädä vaanimaan ja BUM, kohdalla hyppäät esiin, käpälöit/isket ja kiepsahdat karkuun! Niin siistii!"


"Muista nauraa katalaa-naurua pinkoessasi karkuun hyökkäyksen jälkeen."





"Sit yks tärkee seikka on hyökkäys-juoksun hallinta. Se alkaa sillai, et valitset kohteen. Ota tiukka, julma ja tappava katse. Pidä katse koko ajan kohteessa. Lähestyessäsi käännä kylkeä kohti, jolloin olet entistä pelottavampi."



"Ja kohteen luona voit hyökkäys-juoksun päätteeksi helposti tehdä erilaisia ison loikan hyökkäyksiä."




 "Täydellinen hyökkäys on silloin, kun onnistut siinä niin, ettei kohde aavista yhtään mitään. Tässä esimerkki siitä. Silloin saat viljeltyä kauhua ja sähköistettyä ilmaa. Buahahahah..."



 "Oikeastaan on vain yksi asia, jota pitää välttää ja joka voi mennä pieleen. Ja se on väärän kohteen valitseminen. Mutsi pistää lopun rallattelulle, kun osuu väärin." 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti